Verzending, bezorging en bereikbaarheid rondom de feestdagen

De feestdagen hebben tot gevolg dat de levertijden langer zijn dan gebruikelijk. We willen je vragen er rekening mee te houden dat de levering van jouw bestellingen hierdoor iets langer duurt. Je kunt ons deze dagen altijd via e-mail bereiken!

Verwachte levering

Dit is voor ons een reguliere vrijdag met de bereikbaarheid, productie en verzending zoals je van ons gewend bent. Houd echter wel rekening met mogelijke vertragingen bij PostNL / DHL door de grote hoeveelheid bestellingen deze dagen. Is je pakket onderweg? Raadpleeg je track en trace voor de meest actuele status van de bezorging.

Wij zijn deze dag niet bereikbaar, er is geen productie en worden geen pakketten bezorgd. Bestel je op 31 maart? Dan wordt jouw kaartjes-eindbestelling op maandag 1 april geproduceerd en verzonden. Proefdrukken worden op dinsdag 2 april geproduceerd en verzonden. Reken dus 1-2 dagen extra levertijd i.v.m. deze feestdag! Houd bij kaarten met een luxe afwerking (o.a. folie, hoogglans, bijzondere vormen) rekening met een langere levertijd. Alle andere items dan kaartjes hebben 1 dag extra levertijd dan normaal. Pakket onderweg? Raadpleeg je track en trace voor de status van de bezorging.

Wij zijn deze dag niet bereikbaar en er wordt geen post bezorgd. De productie gaat weer grotendeels draaien. Bestel je op 1 april voor 18.00 uur? Dan wordt jouw kaartjes-eindbestelling op maandag 1 april geproduceerd en verzonden. Proefdrukken worden op dinsdag 2 april geproduceerd en verzonden. Reken dus 1 dag levertijd extra in verband met deze feestdag! Houd bij kaarten met een luxe afwerking (o.a. folie, hoogglans, bijzondere vormen) rekening met een langere levertijd. Alle andere items dan kaartjes hebben 1 dag extra levertijd dan normaal. Pakket onderweg? Raadpleeg je track en trace voor de status van de bezorging.